Re: C a štábna kultúra -> was:Re: LPCxpresso: Potize s optimalizaci

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červenec 28 14:59:01 CEST 2016

Ovsem o ASCII rec nebyla, kdezto HTML je v tabulce jazyku uvedeno. V rom
vidim urcity rozdil - zvlaste, je-li stale rec o poradi v te konkretni
tabulce... Ano, porovnavaji se hrusky s poctem kombajnu v mandzuske Cine.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 28, 2016 2:41 PM
Subject: Re: C a štábna kultúra -> was:Re: LPCxpresso: Potize s optimalizaci

Nevím, jestli Váš dotaz správně chápu ("...melo byt HTML daleko s
predstihem prvni...").
Pokud ano, tak věta z Vašeho úvodního mailu "ale... webovky v HTML
napsat jdou?"
měla asi znít "ale... webovky bez HTML napsat jdou?"

Každopádně ale HTML zde není programovací jazyk, ale jen přenosový kód.
Pokud byste trval na tom, že webovky jsou "naprogramované" v HTML, tak
pak by
taky muselo platit, že HTML je "naprogramované" v ASCII nebo UTF8, takže
pak by
ten nejpopulárnějsí programovací jazyk mělo být ASCII.

PL