Re: C a štábna kultúra -> was:Re: LPCxpresso: Potize s optimalizaci

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 28 12:12:44 CEST 2016

Server generuje celou stránku podle požadavků, které mu předáte a ty se
popisují převážně v C++ i když i HTML se dá použít, jsou tam i
javascripty a asi i jiné vymoženosti. Podle mě (protože nejsem webař) je
hlavní výhoda v tom, že můžu napsat interaktivní stránku bez hlubších
znalostí webových technologií. Pro nastavování různých udělátek, které
unesou Linux je Wt docela šikovná knihovna.
Ve zdrojácích jednoduchého examplu
https://www.webtoolkit.eu/wt/src/hello
nic jako HTML nevidím i když u složitějších příkladů tam samosebou je. A
když to hello spustíte (je to normální web server), v prohlížeči se HTML
objeví a docela složité.

Mrazík