Re: C a tábna kultúra -> was:Re: LPCxpresso: Potize s optimalizaci

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Červenec 28 08:42:57 CEST 2016

Generalne - myslim ako všeobecne známe, často používané, niečo podľa čoho
sa učí na školách, .....
Napríklad oná MISRA. Len nepoznám ďaľšie.

Ohladne globálnych premenných - netvrdím že sú dobré či zlé.
Teraz mi ide naozaj o nejaký formát programu, modulov, a h súborov.

Dňa 27. júla 2016, 16:38, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):