C a štábna kultúra -> was:Re: LPCxpresso: Potize s optimalizaci

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Středa Červenec 27 15:53:22 CEST 2016

Jasné, srandujem....

Logiku to určite má. Myslím aj to tvoje riešenie má určitú logiku.
Minimálne pre teba...
Otázka je, ktorá je tá správnejšia.

Napríklad ja vidím zmenu štýlu programovania v čase. Niektoré staré
programy si radšej ani nepozerám.
Takto som postupne dospel k tomu (hlavne code reuse ma donútilo), že každý
.c súbor má svoj .h súbor.
Ten práve ako písal (wek) slúži ako nejaký interface k tomuto, nazvime to
"modulu".

V hlavnom programe mám vždy nejaký global.h, do ktorého len includnem
modulový .h a je vymaľované.
V ktoromkoľvek .c môžem volať funkcie/premenné práve doplneného modulu
(samozrejme, v každom.c je includnutý global.h).
Zdá sa mi to jednoduché a funkčné. Následne v správnom doplnení ifdef, je
táto modularita dotiahnutá ešte vyššie.

Neviem či to je správne, ale funguje to.

btw, tiež by ma zaujímalo, či podobná (alebo úplne iná) "štábna kultúra" je
nejak generálne definovaná alebo nie.

p.j.

Dňa 27. júla 2016, 15:39, Jaromir Sukuba <jarin.hw na gmail.com> napísal(-a):