LPC11U68 + C rychlost portu

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Červenec 26 16:23:27 CEST 2016

Pokud překladem jádra myslíte jádro křemíkové, tak musíte číst
1) datasheet od ARMu pro danou architekturu.
2) CP15 registry

Většina registrů je readonly a ukazují jak je nakofigurován křemík. Pak jsou tam takové věci jako například počet cpu
cyklů, konfigurace přístupů do pamětí a takové ty věci, které nepotřebujete pokud někde někdo něco nezkazil. Tímto děkuji
fimě TI, která mě donutila si tuto část přečíst. Přišel jsem na spoustu hezkých hraček :-)

Pro M procesory (M3) se dali číst přímo čtením paměti, pro ostatní se musí pomocí přístupu k cp15 koprocesoru. Jde to na
přímo přes GDB, respektive GDB má podporu pro čtení cp15. Ale je to jako programovat nějaký kratší WLIV procesor v
assembleru :-)

Je tam napsaná snad i velikost těch bufferů, cache a také kde to zhavarovalo (PC a adresa poslední I/O), než se to dostalo
do hard fail a podobně. Je tam docela rozsáhlý popis hardwarové konfigurace.

Taky mě ty wait staty nevychází, představoval bych si to jako 2x stejně, pauza, a tak dál. Zřejmě narážím na nedostatek
vědomostí :-(