SSD disk

Úterý Červenec 26 13:54:17 CEST 2016

Tak od standardu napájecího konektoru bych čekal, že 5V bude vždy na
stejných pinech. Ne, že tam jednou bude 12V, jednou GND, podle toho,
jak to koho napadne.

Ve stolních PC chybí 3,3V, v notebooku zas pravděpodobně bude chybět
12V (protože to používají jen 3,5" harddisky nebo 5,25" optické
mechaniky a ani jedno se do notebooku nedá nacpat).

https://en.wikipedia.org/wiki/Serial_ATA#Power_connectors

P.K.