Inkrementalni cidlo - cudlik

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Červenec 25 12:24:03 CEST 2016

No ale ono se většinou na prioritu kašle a píší se stejně závorky. Nejde o to, že by to bylo hezčí, nebo složité si ji
pamatovat.  Důležitější je, že je vidět co autor zamýšlel. Velmi užitečné. Nepamatuji si prioritu u žádného programovacího
jazyka, ale vím, co jsem si myslel, když to později čtu :-)

Ani v prvním ani v druhém případě bych nevěděl, co tím autor myslel.

&& a || je k logickému testování oproti nule.