podivne chovani routerem

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Červenec 24 06:04:34 CEST 2016

Měl jsem trochu podobný problém s WRTP54G. Situaci výrazně zlepšilo,
když jsem dobu přidělení IP v DHCP serveru z hodnoty 0, t.j. 24 hodin
zkrátil cca na hodinu. Zřejmě se při tom vynulují nějaké tabulky, které
jinak přetečou. Nicméně definitivní řešení problému nastalo v okamžiku,
kdy mi pan Aster doporučil Mikrotik. Sice stále žasnu nad tím co umí (za
1000 Kč) a zdaleka ne všechno zvládám nastavit, ale důležité je, že
naprosto neblbne a dělá přesně to, co se mu řekne, teda pokud se mu to
řekne správně.

Martin Záruba