wxWidgets vs. qt

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Červenec 21 19:26:24 CEST 2016

On 21. 7. 2016 18:53, Miroslav Mraz wrote:
> Qt styly umí samosebou taky, dá se to dost jednoduše nastavit, takže
> když se mi GTK widgety nelíbí, můžu si nastavit windows styl i na
> Linuxu, případně si udělat vlastní - a může být i hodně divný.

Styly nie je uplne ono. Ak spustim aplikaciu pod Windows, tak ocakavam,
ze bude vyzerat a chovat sa tak, ako ine windowsovske aplikacie. Qt - v
case ked som sa rozhodoval - vzhlad Windows (a nielen Windows)  iba
emulovalo. Takze tie aplikacie vzdy vyzerali tak nejako priblizne, ale
stale tak nejako divne.

-m-