ked je slaby istic...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Červenec 20 14:04:47 CEST 2016

Zdravím,

> Tohle se mi stalo v situaci kde nebylo mozne nasavat vzduch zevnitr
> ale  byly dve diry ven - jedna sani druha vyfuk. Ono to normalne tu
> zkondenzovanou vody stiha rozpustit z vyfucet v tom horkem vzduchu
> co jde ven, ale v lete kdyz byly bourky a vlhko tak jsem s tim vytopil
> mistnost dole. Musel jsem tu klimu provozovat postavenou v nadobe,
> za vikend to dalo >20l vody.
>
> Nicmene normalne v kanclu kde se nasava z chodby a vyfukuje oknem
> se zadna voda nesrazi - vsechno to stihne vyfucet v horkem vzduchu.

Tak asi jiný model. Jak jsem psal, okno jsme měli utěsněné dobře.
Nebo jiými podmínkami - nasávalo to zřejmě kolem dveří, za kterými byl ale
veliký sál (Open Space style) a tam byla nahoře taková tlustá trouba, ze
které funěl nějaký takový vzduch asi přefiltrovaný, ale ne odvlhčený
ani ochlazený (tedy jen mírně, ne aktivně) zvenku.

Jinak vytopení místnosti nehrozilo, byl tam snímač hladiny a jakmile se to
naplnilo, klima se vypla. Takže jsme jí sloužili a pravidelně vylévali :-).

Zdraví Pavel