Re: Pb akumulátory

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Červenec 19 18:29:42 CEST 2016

A co z toho plyne pro mně? Trvale to dobíjet nechci, tedy jestli se to
neukáže jako nutnost. Takže dobíjet měsíčně a nechat po rozsvícení
zelené ještě 24hod srovnávat?
Nevím přesně kdy došlo k tomu zasulfonování, možná přes zimu kdy se asi
každý měsíc nedobíjelo, nebo někdo zapnul měnič a nechal ho třeba týden
naprázdno běžet...
A první půlrok měřit i tu hustotu pravidelně...
Lubor