3D tisk - problem s ucpavanim s PLA a malymi prurezy

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červenec 19 09:29:25 CEST 2016

On Tue, 19 Jul 2016, Cihak na dkv.cd.cz wrote:

> Já měl taky podobné problémy s občasným "ucpáváním" trysky. Zcela to
> vyřešila tato modifikace: http://ok1uga.nagano.cz/3d_modi.htm - nová
> páka extruderu. Když jsem to dělal tak jsem taky zjistil, že mám do
> prostoru mezi zuby zubatice namačkaný plast. Vyškrábal jsem to odtud
> jehlou.

Mne kdyz se to zasekne tak je filament na svem miste pekne v zubatici
- ta se toci a skrabe PLA s kterym nejde hnout dolu ale nahoru vytahnout
jde. Zubatice je cista.

> Problém primárně nebyl v tom, že se ucpávala tryska ale v tom že se
> zastavilo podávání plastu a následně došlo k zatuhnutí nataveného plastu
> někde kde nemělo. Takže se to jevilo jako ucpané.

Mne se to stava pravidelne jen pri tisku malych prurezu jinak nikdy,
pravdepodobne to delala ta casta retrakce nebo velka teplota trysky
(viz predchozi mail), jeste s tim budu experimentovat...