vybuchujuce low-ESR kondenzatory

balu balu na k-net.fr
Pondělí Červenec 18 13:28:50 CEST 2016

vravel som, ze jeden konkretny Japonec vymyslel novy revolucny
elektrolyt a svoj napad si so sebou odniesol do inej firmy. Zaujimavy
produkt nastartoval zaujem a masovu produkciu a Cinania to zle obslahli.

Netvrdil som, ze je to jeho osobne zlyhanie, ale ze jeden konkretny
clovek ma v tejto historke, ktora zasiahla cely svet pomerne dolezitu
ulohu...