VHS to mp4

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Červenec 17 16:18:58 CEST 2016

A můžu dotaz proč nevyhovují převodníky co jste posílal.
Já mám zkušenosti s těmito, ale je to naprosto cenově pro

tento účel mimo mísu, a navíc to kvalitativně z AV vstupu

bude v podstatě to samé.

https://www.blackmagicdesign.com/products/decklink/techspecs

Ještě mě napadá mám pocit, že bejvávali VHS kamery s firewire, to

by určitě šlo použít taky.

Zdeněk Aster