Re: [OT] [pátek] Zahradník se baví (ale jinej)

balu balu na k-net.fr
Sobota Červenec 16 11:51:42 CEST 2016

Mate pocit, ze na planete Zem je malo kolonizatorov druhu Homo sapiens, ktori by si to nemohli zasadit a polievat sami?

A na kolonizaciu inych planet netreba eko dobroser hipsterov s mobilnymi telefonmi :)