Re: Doporučte prog jazyk

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červenec 15 19:30:52 CEST 2016

OK, já bych se soustředil na několik možnýh směrů:
1) namísto iframe použít normální frame, tam si myslím javascript může
sáhnout na url dceřiného framu. Ale moc jsem to netestoval.
2) udělat si nějakou variantu na proxy a z ní si zobat url
3) stejně mám jen omezený a konečný počet webů, ze kterých jsem schopen
parsovat, tak bych rovnou parsoval a zobrazoval si už to co jsem dostal.
4) použít nějaký Micro$oftí jazyk ?visual basic?, který mi umožní si
vytvořit komponentu typu browser, který mohu ovládat komfortněji.