OT: Bazar

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Červenec 15 14:37:18 CEST 2016

Zdravím kolegové,
budeme slučovat bydlení s přítelkyní a tak probíhá velký úklid,

bydlíme ve dvou panelových domech vedle sebe a tak nemusím příliš
spěchat a navíc tu mám pronajaté i nebytové prostory.

Dal jsem něco do inzerce na Bazos.cz a pak tu je několik věcí, co by
stálo někomu z naší komunity za to a asi to nemá cenu dávat na Bazos.cz .
Tak pokud by se někomu hodilo:

GSM zásuvka TS11, ovládání spotřebičů do 16A, nikdy nepoužito, zkoupeno
v Bauhasu, původní cena 2700, za 1900,

AD4USB od Papoucha, koupeno jinde, za 1500 za kus...
TC65i Smart controler od Papoucha, koupeni jinde, za 1000 za kus...
bezdrátový přenos videa Skymaster, zakoupeno v Bauhausu, (nikoliv u
Conrada, jak by předvídali, ti co mne znají )
a spoustu dalšího...
o seznam si kdyžtak napište, nechci nikoho obtěžovat.
PC věci najdete na Bazos.cz , není tam také vše.
Nějaký to PC a zdroj 1000 a 1500W za které ručím vlastní hlavou a
vrácením peněz, otestované na testeru od Krupky, www.krup.cz.
Hezký den všem a všechny ceny jsou k jednání.
Jindra Polívka
:-