Mikrovlnka

petrscuglik na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 14 22:31:35 CEST 2016

Už je to OK.
V mikrovlnce byly 3 spínače a ten vrchní byl špatný tak jsem ho rozebral a
musel se s tím trošku pohrát, ale už to funguje.
Stejně asi ale skočím na technické služby města (lidé tak často vyhazují
mikrovlnky) tak vezmu ještě funkční spínač z nich a přehodím to ať je větší
jistota.
Děkuji panu Hudečkovi a Gajcovi za pomoc.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 14. 7. 2016 21:08:18
Předmět: Re: Mikrovlnka

"Oni výrobci mikrovlnek nemají moc fantazie. Existuje model co má 2
spínače na dveřích a třetí na otevíracím tlačítku. A nebo je to model co
má "trhací" dvířka a pak bejvají tři spínače na deřích.

Jakékoli fotky na internetu pro jakýkoli model budou dost odpovídat.

Taky je možnost je prostě vyměnit všechny ty mikrospínače naslepo.