Mikrovlnka

petrscuglik na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 14 18:32:29 CEST 2016

Ano děkuji za odpověď. Večer se na to zkusím mrknout a snad to nějak
zvládnu.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Glajc Pavel <pavel.glajc na del.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 14. 7. 2016 18:28:31
Předmět: Re[2]: Mikrovlnka

"

I jako laik to klidně můžete zkusit. Předem upozorňuji na nabitej kondík,
tomu se vyhněte. Na dvířkách jsou obvykle dva mikrospínače, většinou v
nějakém nacvakávacím mechanismu. Poznačte si vývody, odpojte mikropínač,
vyndejte ho a opatrně jej rozloupněte, vyčistěte kontakty, případně
vyleštěte. Znovu složte. Totéž u druhého. Doporučuji vyzkoušet funkci obyč.
pípatkem či bateriií a žárovkou. Pokud byly kontakty oprskané či snad
spečené jednalo se o závadu o které se zmiňoval kolega Hudeček. I já tomu
dávám tak 95%, možná víc, kor pokud ukončujete cyklus otevřením dvířek.
Hodně štěstí, fakt to není složitá oprava ani pro laika.

pg
"Odesilatel: petrscuglik na seznam.cz
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 14.07.2016 17:48
Předmět: Re: Mikrovlnka

Ano děkuji za odpověď. Takže předpokládám, že jako laik tuto závadu
neodstraním sám. Ještě záleží jestli má vůbec cenu tu mirovlnku dát opravit,
aby nebyla oprava nákladnější než nová(tato má již 5 let).
S pozdravem