doporucte prosim mobilniho operatora

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 14 15:23:00 CEST 2016

S Odorikam do zabezpecovacky a spol. s dovolim nesouhlasit, troufnu si
rict, že jsem strávil celkem dost častu zoptimalizovat sledování v autech

po evrope a cesku.

Zaver byl takový dokud www.mobil.cz (respektive t-mobile) nezavedl v

zahraničí při připojení hlášku jestli opravdu chci datovat tak to bylo

ideální, (bohužel vytvoření jakéhokoliv tcp vrací html stránku s dotazem

a předělávat a ladit software se mi nechtělo),

pokud člověku nevadí, po měsíci či vyčerpání 200MB zpomalení. Tak má

v podstatě pomalé neomezené data.

Takže pro použití v Alarmu a podobně je cena 400Kč/Rok což je 33Kč/měsíc

Jen doplním, že i v cizině když člověk vyčerpá data a chce datovat a u nás

je to pomalou rychlostí zdarma, tak bych čekal, že bude jen příplatek 1,63
Kč,

ale ejhle bylo to těch asi 6Kč teď jsem koukal do ceníku a dokonce to
vypadá,

když člověk nemá zbytek z těch 200MB dat tak to snad ani nepojede.

Nevím už jsem od nich zmizel.

Nejlepším adeptem na česko a cizinu je nyní www.oskarta.cz, v česku

účtování po 1kB cena 1Kč/1MB a v cizině taktéž 1kB cena 1,6Kč/1MB.

Takže se s jednotkama vejdu opět do ročního 400Kč/rok což je 33Kč/Měsíc

což je 33MB v Česku nebo 20,6MB v cizině účtováno po kB.

A kdybych nebyl línej, tak počáteční sim karta s platností 6měsíců má kredit
100Kč,

takže kdybych je každý půl rok měníl dostanu se v alarmu/sledování na

200Kč/rok.

Odoríik má tu nevýhodu, že pokud utratím méně než 100Kč měsíčně,

platím 0,7Kč denně provoz karty to znamená, že mě alarm stojí měsíčně

21Kč, které nemůžu použít, takže mi zbývá zhruba 12Kč měsíčně pro

data abych srovnal s těmi co popisuji já což je 12MB....

Ano Kaktus, Blesk, Oskarta jsou jen lowcost znacky svých operatoru.

Ono i ten slavný mobil.cz, když se něco řeší tak ve smlouvě je taky

T-Mobile.....

Zdeněk Aster