doporucte prosim mobilniho operatora

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 14 15:00:42 CEST 2016

 14.7.2016, 14:46:04

Ono neni moc, nad cim spekulovat. Zatimco, volani a sms, uz cesky
mobilni triumvirat (castecne pod tlakem CTU) "odpiskal" a existuji na
tyto sluzby solidni velkoobchodni nabidky, ktere nasledne vyuzivaji
virtualove, v datech je situace opacna. Data jsou triumviratem
povazovany za hlavni zdroj penez, velkoobchodni nabidka pro virtualy
neni vubec (LTE) nebo za dlouhe penize. Virtualove tedy v datech
nemaji, moc co nabizet.
Pro zabezpecovacku & spol, je mozna zajimavej odorik, neb uctuje po
kB, ale pro surfovani je MB/1Kc vrazedna cena.
Kaktus, pokud se nepletu neni virtual, ale jen lowcost znacka
t-mobu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz