doporucte prosim mobilniho operatora

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Červenec 13 09:31:02 CEST 2016

Tady v čechách a rozumný datový tarif skoro nereálně, bez úpisu.
O2

http://www.o2.cz/osobni/internet-na-cesty/

5GB 549Kc/mesic  10GB/749Kc

Jako co je celkem zajímave je tohle

http://1shop.cz/cz-detail-883607-3-mesice-predplaceny-mobilni-internet-s-fup
-4gb-od-vodafone-s-70-slevou-250-kc-mesicne.html

Vodafone 3 mesice FUP 4GB pisou mesic, ale bojim se aby to neyblo 4GB/3
mesice za 777Kc

U vodafonu je zajimavy pripojeni bez kabelu 8Mb/4Mb v noci neomezene

http://www.vodafone.cz/pripojeni-bez-kabelu/

554Kc mesicne bez smlouvy problem je, ze ho lze koupit jen s modem za 3777Kc

Virtualy nesleduji, je mozne ze tam neco zajimaveho bude,

Je to tu fakt bida, a hlavne kdyz clovek chce neco do zarizeni typu alarm,
sledovani aut a podobne.

Zdenek Aster