Autonomne auta

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Červenec 12 19:56:49 CEST 2016

Zkuste nastínit z vašeho pohledu k čemu dojde.
Budou to vzpoury, revoluce, nebo nám stát dá univerzální plat a budou makat roboti...
a kdo je bude vlastnit a řídit a budou ti roboti jen mírumilovní ?
Budou řízeni jen technologicky ?
Nebo i politicky ? A že vojensky, to je jasné.
Jindra Polívka

  ----- Original Message -----
  From: Zdeněk Aster
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, July 12, 2016 6:55 PM
  Subject: Re: Autonomne auta

  No když už z toho děláme takové krásné ot, tak bych měl taky jedno co s tím souvisý,
  pokud budou autonomní auta, fabriky s roboty chce se mi říct, že skláři nebudou mít co
  žrát, ale ten problém je při zamyšlení docela zajímavý. Pokud několik lidí bude
  vlastnit pár fabrik s roboty a podobně, a ostatní nebudou mít práci, tak kde
  Ti vlastníci fabrik udají své výrobky aby mohli být bohatí, když je nebude mít kdo
  koupit, protože nebude mít kde vydělat, to je to co mě celkem není jasné a
  dost mě to zajímá..... To všechno bude zase nás všech nebo co :-)

  Zdeněk Aster