Autonomne auta

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 12 07:03:21 CEST 2016

>Uvedl jste seznam nenormálního navádìní.
>Jaké je to normální?

No to ja samozrejme neviem, na to su tu prave ti robitici (s kratkymi i).
Ja len viem, ze uvedene su nevhodne kvoli ich krehkosti.

Nie je dolezite, ze to vacsinou funguje; v tomto pripade to musi fungovat
takmer vzdy. To prave vypichla ta kauza Tesla - ta ich technologia
"obvykle funguje". (Takmer by sa dala potiahnut paralela s filozofiou "mne
to funguje" v elektronike/programovani, ale to tu nechcem robit).

> Kolejnice ;-)

Pan kolega je robotik? Ako prvy nastrel to neznie uplne zle; zda sa mi
vsak, ze krizovatky/obiehanie/predbiehanie tu mozu predstavovat zasadny ba
neriesitelny problem.

Z laickeho pohladu sa mi zda, ze radiove technologie kratkeho dosahu su tu
a teraz dostatocne rozvinute pre tento ucel; ale ako vravim, v tomto nie
som zorientovany.

Z filozofickeho hladiska je treba sa oprostit od scestnej myslienky, ze
autonomne auta sa musia prisposobit existujucej
premavke/podmienkam/pravidlam/zvyklostiam.

wek

---------