Re: nabíječka LIpol Parkside PABS18-Li B2-2

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Červenec 11 21:50:20 CEST 2016

Jj, tranzistor jsem si už v číně objednal.
S výměnou prvků je to špatné, na plošňák stačí jen chytit páječkou a
cesty se už odlupují.

Ten novější typ vypadá docela podobně, přemýšlím, že bych ho koupil a
pokud by tam akku nešel, tak bych přebastlil elektroniku, tam velký
rozdíl asi nebude.

Díky

Petr