Re: Nefunkční klávesnice u NB

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Červenec 11 18:40:29 CEST 2016

Když jsem to začal číst, tak jsem chtěl poznamenat, že už od dob IBM PC
XT jsem přesvědčen, že se do klávesnic dává 8051 aby se mohla klávesnice
připojit krouceným drátem. A jsem rád, že jsem si to myslel správně a že
tahle moderní potvora KB9012 je zase jenom 8051 jenom jinak zabalená a s
jinejma priferiema :)

.. a teď jsem se dočetl, že se dříve (ok 1972) používal procesor 8048,
tak to jsem nečekal. :)