Re: Nefunkční klávesnice u NB

Aleš Zíka zika na results.cz
Pondělí Červenec 11 18:17:50 CEST 2016

Díky za schémata, musím je v klidu prostudovat.
Do BIOSu se s externí klávesnicí dostanu, ale interní nefunguje ani tam,
hledal jsem, jestli tam není nějaká volba na její zablokování, ale nic jsem
nenašel.
Taky mám obavu, že problém je v NB, ale ten obvod KB9012, co jsem tak v
rychlosti postřehl, má na starosti mimo jiné i touchpad, a ten funguje bez
problémů, tak jsem trochu zmaten.
Teď přes prázdniny samozřejmě dcera nemůže dát NB z ruky (externí
klávesnice je menší zlo, než být bez Internetu ;-), ale koncem týdne jde na
brigádu, tak pak proměřím tu klávesnici, a mezitím si nastuduju ty
datasheety

Ještě jednou dík,

AZ