Autonomne auta

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Červenec 11 11:24:35 CEST 2016

On Mon, 11 Jul 2016, Daniel Valuch wrote:

> ak som spravne z tych sprav pochopil napriek vyslovnemu upozorneniu, ze sa ma
> venovat riadeniu pozeral film. Takze prirodzeny vyber...
> b.

Ja jsem zase zaznamenal ze sef Tesly si to autopilotni rizeni moc
pochvaloval a doporucoval jej pouzivat. Je jasne ze auto to musi
nedoporucit kvuli ktyti automobilky, stejne jako kazda navigace
zacina vystrahou ze se nema nastavovat za jizdy..

Pry to auto jelo dal i bez strechy, zrejme podprogram kabriolet.