bezpecnostny spinac prietoku

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červenec 9 09:42:14 CEST 2016

 9.7.2016, 9:34:26

Existuji nadprůtokové pojistky na plyn,
(napr. http://www.ivarcs.cz/cz/bezpecnostni-nadprutokova-pojistka-ivar-gst-l-fm)
ale tyto nejsou pouzitelne pro vodu.
O tom, že by existovalo neco podobného, komercne dostupneho pro vodu
nevim. Ona, dlouhodoba spolehlivost by asi byla dosti problematicka, z
duvodu usazovani vodniho kamene, nebo mikrobialniho povlaku, coz jsou
jevy uvnitr vodovodniho potrubi bezne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz