Vyroba prototypove DPS

Sobota Červenec 9 00:10:03 CEST 2016

takže umí to co Kohout, navíc tu automatickou detekci, kde má vrtat. Což
je dobré tak akorát pro tišťáky z časopisů.
Jednou když jsem něco psal do PE, napsal jsem Kohoutovi, jestli chce
data pro případ, že by ty tišťáky od něj někdo chtěl.  Napsal mi, že
tišťáky z časopisu od něj už dlouho nikdo neobjednal.
Anděl