Prehravani zvuku z MCU

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červenec 7 12:40:46 CEST 2016


Tak sup do toho...kdyz vite jak na to tak to budete mit cobydup. Ja si 
to od vas pak za 200Kc koupim jako zvukovy modul cca 30x30mm.

RV

P.S. MIDI cajk by ten remorker mohl pred sebou tlacit jako naklad.

Dne 6.7.2016 v 23:29 Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Já bych to udělal jinak - tak jak se to dělá na hudebních nástrojích.
> Částečně jsou tak uělané zvuky vláčků, jak tu kdosi zmínil.
>
> Zvuk má:
>
> základní tón se svými harmonickými, a subharmonickými
> netransponovatelné ruchy
> amplitudovou a kmitočtovou obálku, které se mění a nemění (rezonance) se
> silou úhozu (zátěž motoru) a základním kmitočtem
>
> Musíte zvuk dekomponovat, abyste získal jednotlivé složky, řekl si co
> pro vás není podstatné a podle toho zvuk syntetizoval.
>
> To celé by se dalo udělat na jednoduchém analogovém syntezátoru ála
> WP-20 microsynth (tam jde udělat i zvuk dvanáctiválce). Čtyřoperátorový
> FM syntezátor by to zvládl taky, možná by ale bylo potřeba spřáhnout
> více zvukových jednotek. Aditivní syntéza by toto měla taky zvládnout.
> Granulární syntéza by byla na naprogramování nejjednodušší. Potřebujete
> pouze vytvořit - "osekat" zvuky, které se mění a které zůstávají - to
> ale není zrovna snadný úkol, mnohem jednodušší je analýza a syntéza.
> Záleží ale na vás, jak moc dokonalý zvuk chcete.
>
> Pak bych to krmil jako MIDI nástroj.
>
> S Arduinem a knihovnou Mozzi synth by to zřejmě bylo možné taky, jenom
> si musíte rozmyslet, kterou syntézu použijete.
>


Další informace o konferenci Hw-list