Prehravani zvuku z MCU

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Červenec 6 14:51:13 CEST 2016

Napada ma, ze okrem resamplovania
je potrebne ciastocne menit aj pitch.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Wednesday, July 06, 2016 12:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Prehravani zvuku z MCU

Rozsah - to zavisi od Vasho vkusu, samozrejme. Skuste ten samplerate drzat tak, aby to nepadalo prilis hlboko (pod 20kHz, trebars). Je dobre zohnat si zdrojovy zvuk co "najcerstvejsi" - ten na youtube presiel viacerymi procesmi stratoveho kodovania/dekodovania a pri spomalovani to moze byt pocut. Idealne by bolo vziat si mikrofon + notebook k nejakemu motoru a nahrat si to priamo na mieste, do wav suboru a ten potom rovno podhodit mikrokontroleru na prehravanie.

Na prve pokusy ale bude stacit aj ten z youtube a mozno pri nom nakoniec aj zostanete :-)