Prehravani zvuku z MCU

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Červenec 6 14:46:58 CEST 2016

Za vláčkaře - není o reálné.
Používáme v lokomotivách takovej systém, že si nahrajeme motor tak
zhruba v osmi rychlostních stupníh a pak k tomu ještě přechody dolu a
nahoru. To celé se zatížením a bez zatížení.
Pak dekodér podle potřeby přehrává příslušné zvukové schéma.
Tady je plné youtube různých mašin:
https://www.youtube.com/results?search_query=dcc+sound

docela se na to hodí přehrávač zvuků z SD karty od elm chana, program se
pak nesmí stratit v tom, v jaké rychlosti se zrovna nachází.