Prehravani zvuku z MCU

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Červenec 6 12:02:47 CEST 2016

Rozsah - to zavisi od Vasho vkusu, samozrejme. Skuste ten samplerate
drzat tak, aby to nepadalo prilis hlboko (pod 20kHz, trebars). Je
dobre zohnat si zdrojovy zvuk co "najcerstvejsi" - ten na youtube
presiel viacerymi procesmi stratoveho kodovania/dekodovania a pri
spomalovani to moze byt pocut. Idealne by bolo vziat si mikrofon +
notebook k nejakemu motoru a nahrat si to priamo na mieste, do wav
suboru a ten potom rovno podhodit mikrokontroleru na prehravanie.

Na prve pokusy ale bude stacit aj ten z youtube a mozno pri nom
nakoniec aj zostanete :-)