OT: novy sporak

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Červenec 5 01:12:26 CEST 2016

Dne 05.07.2016 v 0:16 Zdeněk Aster napsal(a):
> Když si segrá zařizovala byt, tak měla nabídku buď elektřinu sporák
> a nebo kombinaci 2xindukce+2xelektřina já indukci viděl tenkrát u kamaráda
> a jako technikovi se mi to strašně líbilo. Donutil jsem ji do té kombinace.
> Sice se ji moc nechtělo i cena tenkrát byla vyšší né o tolik ale byla.
> Nicméně.
> Je strašně spokojená, rychlovarnou konvici nepotřebuje a klasické
> elektrické plotýnky nepoužívá...... jen indukční....

Po osmi letech nám odešla kombinace 2 indukce + 2 sklokeramiky. Odešly
výkonové tranzistory, technik nabídl repasi desky za 5k, tak šla deska
pod postel. Koupili jsme si 4x indukci, protože na té sklokeramice nikdo
nevařil.

Mimochodem, kdybyste si tu kombinaci někdo chtěl opravit, za čokoládu je
k vyzvednutí. V opačném případě půjde do příštího elektroodpadu.

Standa