OT: novy sporak

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 4 17:32:23 CEST 2016

Doma mám varnou desku, máma má sporák jiné značky, oboje se zapalováním,
integrovaným v ovládacím knoflíku. Oboje odešlo chvíli po záruce. To
moje napřed
začalo občas vyhazovat fíčko, pak přestalo fungovat úplně (ale fíčko
vyhazovalo pořád).

Varná deska je snýtovaná, takže případná oprava jedině odvrtáním nýtů.
Do toho se
mi nechce, takže to řeší piezozapalovač od Číňana.

Takže ze mně - integrovaný spínač zapalování už nikdy, zásadně nezávislé
tlačítko.
A rozebiratelný sporák/varnou desku.

PL