OT: novy sporak

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červenec 4 15:21:44 CEST 2016

Nechci vyvolat flame,  nejsem kuchar, ale mam to od kuchare.  Indukce je
pekna, ale nejde na ni vsechno, je treba vymenit nejake nadobi ( Wok
nefunguje ) Kulináři  potřebují plamen, minimálně používají plotny
kombinované. Indukce má třeba výhodu v možnosti přesného nastavení teploty
( smažení )  Ale v profi  kuchyni indukci nenajdete. To samé čína atd...

Mě osobně vadí to, jak deska vypadá po cca 2 letech používání ( odřeniny) a
nemožnost používat ( poslouchat)  160m band. Ruší to slušně a ruší v
podstatě všechny indukční desky včetně vařičů. Jinak jsem pro, ale určitě
bych chtěl někdy kombinaci indukce/plynový hořák.
Co se týče nákladů, dle ohlasů vychází plyn levněji...