OT: jakou tiskarnu na postovni poukazky?

Sobota Červenec 2 23:05:54 CEST 2016

Taky jsem zvědavý, co kdo doporučí. Libovolný formát (max. A4) dobře
zvládala stařičká inkoustovka HP840. Papír se dal do šuplíku na doraz a
ať tam byla A4, nebo podací lístek, tisk začínal úplně stejně od rohu.
Teď mám HP Desk jet ink advantage 4535 a je to děs. Umí to taky podací
lístek, ale zadává se tam spousta formátů papíru (obvykle ten skutečný
je jiný), dorazy v šuplíku je potřeba nastavit (vycentrovat) podle
formátu papíru. Pak mi nezbyde než zkoušet, odkud to začíná tisknout.
Když zaškrtnu tisk bez okrajů, zase je všechno jinak :-( Možná by jen
stačilo nechat dorazy šuplíku na A4 a dát papír do rohu, ale to jsem
zatím nezkoušel. Nechci z toho lovit cucky papíru...
Anděl