OT: povzdych na piatok

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Červenec 1 20:37:20 CEST 2016

Je jedno jestli jsou evropské, u nás máme na R10 ale i jinde jsem je viděl
na
dálnici směrové tabule a asi to je nějak jinak konstrukčně řešené, protože

je za nimi konstrukce která v zimě ze předu vytváří asi námrazu či co

prostě se ze před objeví namrzlá voda tam kde je zezadu konstrukce a je

to hodně špatně v noci proti světlům čitelné fakt super cedule uplně k
prdu....

Nechápu, že se to nedá reklamovat ty staré to nedělaly....

Zdeněk

---------- Původní zpráva ----------
Od: konfera na efton.sk
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 1. 7. 2016 17:14:00
Předmět: Re: OT: povzdych na piatok

"To naozaj? Co je na tom presne europske? Ten font je horsie citatelny
oproti povodnemu aj kebyze su tie napisy tiez velkymi pismenami...

Ale ked sme uz pri piatku, minule som isiel za autom s SPZ pardon ECV xx-877
FF, a hned som si uvedomil, ze sa jedna o koniec 2kB useku... Dnes som v
kolone mal asi pol hodinu pred sebou RS-422xx, a cely cas mi chodilo po
hlave, ze je asynchronny a diferencialny... Mozno je uz cas na dovolenku...

wek