OT: povzdych na piatok

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Pátek Červenec 1 17:10:00 CEST 2016

To naozaj? Co je na tom presne europske? Ten font je horsie citatelny oproti povodnemu aj kebyze su tie napisy tiez velkymi pismenami...

Ale ked sme uz pri piatku, minule som isiel za autom s SPZ pardon ECV xx-877FF, a hned som si uvedomil, ze sa jedna o koniec 2kB useku... Dnes som v kolone mal asi pol hodinu pred sebou RS-422xx, a cely cas mi chodilo po hlave, ze je asynchronny a diferencialny... Mozno je uz cas na dovolenku...

wek

-----Original Message-----

From:  Branislav Schnierer <smeckcems at gmail.com>
Subj:  Re: OT: povzdych na piatok
Date:  Fri 1. Jul 2016 14:40
Size:  1K
To:  HW-news <hw-list at list.hw.cz>

Zdravim,

velke tlacene su "stare" tabule, male tlacene su "nove" tabule podla predpisov z EU. Postupne nahradzaju tie stare tam, kde sa opravuju cesty resp. vymienaju znacky. Rovnakym "fontom" su riesene aj nove vodorovne znacky na cestach opravenych v poslednej dobe.

s pozdravom

Brano

Dňa 1. júla 2016, 13:52, Richard Kaliciak <hw.kaliciak at stonline.sk> napísal(-a):
Dobry den,

 pocas tohorocnej dovolenky na Slovensku som si vsimol, ze miestami sa
 menia smerove tabule (na oklamanie nepriatela?), vid obrazok.
 To uz sa na sprave ciest nejaky brigadnik nudil a vytvoril v MS PP nove
 tabule alebo vysla nejaka nova vyhlaska?

 (Moj osobny dojem je taky, ze sa mi pocas jazdy lepsie citaju napisy s
 velkymi pismenami.)

 Richard Kaliciak