[!!Mass Mail]Re: Jaky byste chteli laboratorni zdroj

Neděle Leden 31 21:19:46 CET 2016

Mám ještě starý zdroj Statron z NDR s víceotáčkovými drátovými
potenciometry a když tam chci něco nastavit přesně, je problém skoková
regulace po jednotlivých závitech drátu na odporové dráze. Ale třeba už
jsou po 30 letech k dispozici lepší potenciometry.
Anděl