Re: Chování Windows 8.1 na WIFI

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Leden 31 20:58:37 CET 2016

Ten bloatware je první co jde vždy pryč. Ale za to Windowsy nemohou. Už
jsem to tu psal snad 5x, dejte tam ClassicShell a podobnost WinXP bude
veliká. Metro neřešte a potlačte jej. Ale znám lid, kterým maximálně
vyhovuje a nadávají, že ve Win10 jej zase potlačují.
Já jel na XP, pak jsem přešel na WIN8.1 a jsem velmi spokojený uživatel.
Desítky zatím nechci, resp. je budu oddalovat jen jak to půjde.

Martin Hanek