Jaky byste chteli laboratorni zdroj

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Leden 31 13:56:13 CET 2016

Tak toto este moze byt sranda - ako vzdy ked sa "komunitne debatuje" o
vlastnostiach buduceho zariadenia.
Este prosim napiste v akej cenovej kategorii s zdroj bude predavat a
ake su jeho maximalne materialove naklady, lebo skor ci neskor sa
pride k tomu, ze to musi ist do 1kV a 1kA s krokom 1uV a 1uA, pol
tucta kanalov a ze to musi mat ethernet, USB, firewire, SD kartu,
stvorjadrovy procesor, ovladanie myslienkami a tancujuce nahotinky na
displeji.

Za mna - dva viacotackove potenciometre (prud, napatie), vypinac na
odpojenie vystupu, dva meraky (napatie, prud) + stabilny 5V a 12V
zdroj, oba povedzme na 2A, galvanicky oddelene od seba aj regulovanych
vetvi. Nic viac, nic menej.
Ak mate v rozpocte vela penazi tak este ampermetre pre stabilne zdroje.