Re: OT: Tarifní revoluce

Sobota Leden 30 19:31:52 CET 2016

Jo, jenže všechno se vyvíjí a chce to rozumný přístup.
První byly úsporky CFL, kvalita světla byla opravdu mizerá. Kdo chtěl
být moderní a chtěl šetřit, koupil si to a pokud měl aspoň trochu nároky
na kvalitu světla, zase tam našrouboval žárovku.
Pak se kvalita luminoforů sice zlepšovala, ale né tolik aby to lidi
přesvědčilo. Nebyl už problém dát úsporku třeba do předsíně, kde se u
nás svítí pořád.
Pak se objevily LED žárovky, sice vychvalované, ale pokud je teple bílá
ve skutečnosti růžová, zase to dost lidí odradilo. Já jsem si v té době
sice už dělal elektroinstalaci pro ledkové moduly, ale bál jsem se jak
to dopadne. Až když se objevily ledky s vysokým CRI, kde se teple bílá
prakticky neliší od žárovky, věděl jsem že jsem udělal dobře. Dneska si
opravdu nedovedu představit, že bych svítil něčím jiným.
Anděl