Re: Chování Windows 8.1 na WIFI

AZe aze na seznam.cz
Pátek Leden 29 16:46:44 CET 2016

Mám nový notes a na něm to bylo, ale nic takového se neprojevovalo ani na
W8.1, ani po upgrade na W10-home.
Výsledkem byl SSD disk a instalace W7 64 pro.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Kubáč
Sent: Friday, January 29, 2016 4:25 PM
To: HW-news
Subject: Chování Windows 8.1 na WIFI

Nechal jsme se ukecat a z nového notebooku jsem okamžitě nesmazal WIN 8.1
Pravda je, že tak špatný operační systém jsem ještě neviděl.

Mám však otázku na zkušenější - už to pozoruju několik dní - po zapnutí
notebooku se všechny ( fízlovací ) utility začnou jedna přes druhou "volat
domů" což prakticky zablokuje můj domácí WIFI router ( TP link WR841N) -
dokonce do té míry, že na ostatních ( linuxových ) počítačích se nedá
připojit na Internet.

Po 15-20 minutách "provoz" na WIFI poklesne a pak už vše funguje bez
problémů.
Žádný z mých dosavadních OS ( WIN XP, Lubuntu, Linux Mint) aní náznakem
takové problémy nedělal.

Je to normální nebo je to nějaká nedobrota ?

Zdraví Petr Kubáč