Skoro vubec mi nechodi HW news

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Leden 29 08:34:26 CET 2016

Dobrý den,

Mě také některé nepřijdou. Ale asi je jich jenom pár, nekontroloval jsem
to. Většinou to zjistím, že čtu odpověď na dotaz, který mi nepřišel.
Mail mám na vlastním serveru, takže problém bude někde jinde, než u mě.
Zjistil jsem např., že mi nechodí zprávy od Jakuba Šerých. Vidím potom
někde v odpovědích, že "Jakub Šerých napsal:" ale původní zprávu kde
Jakub Šerých napsal nemám.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip