OT: Refundace z Aliexpress - Bylo Re: OT Refundace penez z ebay na paypal

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Leden 28 13:08:09 CET 2016

Navážu na příspěvek s aktuální zkušeností:
- 18.12. jsem nakoupil na Ali za 18,99USD a zaplatil kartou
- v mBank datum provedení 18.12., datum zúčtování 20.12., stržená částka
490 Kč
- zboží nefungovalo, zadal jsem dispute, prodejce to uznal a vrátil peníze
- včera peníze přišly na účet, datum provedení 18.12., datum zúčtování
27.1.2016, částka 459 Kč

Prodělal jsem tedy 31 Kč. v mBank se to zařadilo podle data provedení,
tedy dost zpět, všiml jsem si toho na denním výpise v mailu.

Martin Hanek