OT - Bezkontaktni platebni karty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 28 12:39:36 CET 2016

A ja som niekde povedal, ze nieco niecomu zabrani?

Naopak, vravim, ze sa netreba nejako extra trapit kvoli RF, kedze je N
inych ciest ako sa karty v praxi zneuzivaju, a vacsina z nich je mimo
Vasej kontroly.

Takze kupit si puzdro je fajn, povedat v banke ze nechcem (ak naozaj
nechcem) je tiez fajn, ale ak ani jedno z toho nebude poruke, nic take
zvlastne sa nestalo.

wek