OT - Bezkontaktni platebni karty

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Leden 27 21:42:04 CET 2016

Původní zpráva ze dne 27.1.2016 od Martin Hanek:

> Oni jsou asi v Rajfce zaostalí. Měli jsme firemní bez contactless,
> že prý ji firmám neumí dodat. Teď máme ČSOB a není problém.

Tak já po bezkontaktní nijak netoužil. Ne že by mi to vyloženě vadilo,
ale nemám problém se zasunutím karty do terminálu. Bezkontaktní mám v
peněžence další dvě. Jen jsem to psal pro ty, kteří bezkontaktní
vyloženě nechtějí.

Ale je mi divné, že by byli tak zaostalí, když nabízejí bezkontaktní
samolepky. To je přece stejná technologie a podle mě karty pro banky
bude vyrábět jeden společný dodavatel.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem