Re: OT: Tarifní revoluce

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Leden 26 05:52:40 CET 2016

Já se moc omlouvám všem přátelé. Človějk nemá psát když se vrátí z hospůdky.
Ale včera jsme měli debatu právě o platbách za elektřinu, (chalupáři), a
také o úklidu sněhu zde na sídlišti, kdy někteří prosazují firmu
s jedním příjezdem, za skoro sedm stovek a nechtějí tady dát za sezónu 2000
chlapovi co to kdykoliv udělá.
Ne ne to nejsem já :-)
Ještě jednou se moc omlouvám.
Jindra P.

----- Original Message -----
From: "M. Marusak" <m.marusak na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 25, 2016 10:39 PM
Subject: Re: OT: Tarifní revoluce

Skvělý argument. Taky měli jeden telefon zapnutý do zdi a možná ani ten
ne, neměli internet a vůbec je to neštvalo žejo, takže co bychom vlastně
my, zpovykanci nenažraní vlastně chtěli.
Předpokládám ale, že rodiče vařili na plynu. Když měli 16 A, tak měli
jeden 10 A zásuvkový okruh a to je na jednu elektrickou plotýnku. Jen
tak tak.
Ale myslím, že dnes už bychom měli být trochu jinde. Aspoň se to všude píše.

Ještě bych něco napsal, ale když jsme ti ocasové, tak to asi pro Vás
nemá cenu.

Martin M